25 Şubat 2010 Perşembe

Dünyaya gelmeden önce ve dünyaya geldikten sonra bir şekilde bana mesaj bırakmak isteyen büyüklerimin düşüncelerini bu sayfada bulabilirsiniz. Aslında bunların hepsi ilk sitemde mevcut. Fakat bu mesajların bir kısmını buraya taşımak istedim. Beni yalnız bırakmayan herkes sonsuz teşekkürler...

İsim: Ilhan Balyemez
Zaman: 21.12.2007 12:00:07
Mesaj: benim canlarim ve canim yegenim. Hos ve saglikli gelmeni diliyorum Deniz Yegenim benim.....
Yorum: amcacım bende bir an önce sizleri görmek istiyorum.

İsim: müşkan sakınmaz
Zaman: 21.12.2007 12:30:35
Mesaj: bi tanem canım denizim ..4 gözle bekliyoruz hadi gel artık..:D büyük teyzen MÜŞGAN..
Yorum: Büyük deyze meyaba. geycem geycem meyak etmeyin siyz...

İsim: gonca teyze
Zaman: 21.12.2007 23:32:48
Mesaj: canım denizim gel artık yaa,çok özledik,deli gibi merak ediyorum seni...
Yorum: az kaldı teyzoş. Ben de sizleri merak ediyorum. Yıldızınız olcem bennnnnnnn :-))))

İsim: müşkan & deniz
Zaman: 28.12.2007 17:57:11
Mesaj: araamıza hoşgeldin DENİZ .. seni kucağa almak dünyanın en güzel şeylerinden biri...hele de o mis gibi kokun yok mu..allah analı babalı büyütsün..izmir güzeli:-)
Yorum: :-)

İsim: Ilhan Balyemez
Zaman: 29.12.2007 13:09:28
Mesaj: canim yegenim butun guzelligi ile gelmis dunyaya.Allah seni annene ve babana bagislasin guzel yegenim benim.....
Yorum: amcam benim. en kısa zamanda bekliyorum seni...

İsim: zeynep teyze :)
Zaman: 31.12.2007 14:36:58
Mesaj: merhabalar güzellik. ben senin teyzoşun goncanın çookk yakın arkadaşıyım. yani bu demek ki tanımadığın başka bi teyzen daha var. balım benim hoşgeldin. seninle birlikte artık herşey de senin kadar güzel olur umarım.en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...
Yorum: :-))))

İsim: gönül teyze & hala
Zaman: 02.01.2008 12:53:23
Mesaj: Muhteşem bebek...Hoşgeldin yaaaa..... Çok güzelsin Deniz...Umarım yaşantın da senin kadar güzel olur. Görmek için sabırsızlanıyorum seni dünya tatlısı minik melek.
Yorum: tesekür edeyim gönül teyje


İsim: CENGİZ AYAN ( MANEVİ AMCA )
Zaman: 02.01.2008 14:12:38
Mesaj: canım ben çok güzelsin sen çok tatlısın..hoşgeldin..baban seni çok bekledi ama değdi doğrusu:) senin gibi güzel bir bebeklari olduğu için anne ve baban çok şanslı..umarım hayatın o güzel gözlerin gibi olur...hoşgeldin tekrar güzel mucize....
Yorum: saol cengiz amcası, darısı senin başına :-)


İsim: betül teyze :-)
Zaman: 05.01.2008 15:19:57
Mesaj: hosgeldin minik deniiiz.. :-)öyle tatlı ve güzelsin ki gözlerimi alamadım senden.ben gonca teyzenin arkadaşıyım,şimdilik tanımıyorsun beni ama ilk fırsatta tanışıcaz...minik burnundan öpüyorum.anne babana senin gibi dünya tatlısı bi kızları olduğu için çok şanslı olduklarını söyle tamam mı?:-)
Yorum: teşekküy edeyim betüy teyje. Bende senin kaday cok yiyoyum biloymusun :-)


İsim: NİKKİ THE NURSE
Zaman: 05.01.2008 20:03:55
Mesaj: Merhaba dünya güzeli... Ben sanırım şanslı olanlardanım. Seni doğduğun ilk gün kucağıma aldım. Hayatın senin kadar güzel olsun, bütün engeller gülen yüzünle yerle bir olsun. İYİ Kİ DOĞDUN:)
Yorum: tesekkür edeyim Nicole teyje.


İsim: Kamil Atabey
Zaman: 10.01.2008 16:11:43
Mesaj: Hoş geldin Deniz...Yaşama Sırası sende...Günlerin getirdiği mutluluk olsun sana sevdiğin ve sevildiğin bir hayatı sürmen dileğiyle...Öpüyorum yanaklarından(Baba'nın Denetim'den arkadaşı)
Yorum: Saol Kamil Amcası. Darısı sizlerin başına...


İsim: Yeliz Teyzenn
Zaman: 12.01.2008 16:09:14
Mesaj: Deniz'im,prensesim, dünyanın en tatlı seyi, huzurun karşılığı....İyi ki doğdun, hayatlarımızı neşelendirdin..<öyle güzelsin ki...Huzur gibi nur gibisin...
Yeliz Teyzennn
Yorum: :-)))))


İsim: ece yilmaz
Zaman: 15.01.2008 14:32:01
Mesaj: minik Deniz Kizi hosgeldin !
Cok guzelsin ve sana tum hayatin boyunca hep guzellikler icinde,daima seni sevenlerle birlikte olmani diliyorum.Bol sans ve guzel talih hic pesini birakmasin...
Yorum: teşekür edeyim Ece teyje.Elvin ablama da cok seyam...


İsim: Emel KALINKILIÇ ÇEŞİTLİ
Zaman: 21.01.2008 20:51:11
Mesaj: Çok çok güzelsin Deniz kızı! Ömrün de bahtın da güzel olsun. yolun sevgi ve ışık olsun...hoşgeldin...
Ayy! sana bakarken gözlerim doldu! maşallah güzel bebek sana.
Haa, bu arada, aramızda kalsın ama sen annenden daha güzelsin;-)
Yorum: yani Parla ablanın sisden daha güjel oyduu gibi mi emel teyje...:) bu ayada hoşbuyduk.


İsim: hacer aydoğdu
Zaman: 26.01.2008 08:51:23
Mesaj: ilker senin adına çok sevindim allah analı-babalı büyütmek nasip etsin darısı benim başıma umarım bende mutlu olacağım birini bulur evlenirim; herşey kısmet demekki pıtırcık çok sevimli umarım hayırlı evlat olur ;öpüne benim için pıtırcığı.....
Yorum: teşeküy edeyim Hacer abla. Dayısı senin basina olsun...


İsim: DR.NALAN YILDIZ
Zaman: 29.01.2008 15:06:24
Mesaj: SEVGİLİ DENİZ,İSMİN GİBİ KENDİNDE GÜZELSİN,BİR ÖMÜR BOYU HEP MUTLU OL,SAĞLIKLI OL VE BENİ SADECE AŞILARIN İÇİN ZİYARET ET OLUR MU?GEZMEYEDE GELEBİLİRSİN TABİİ...
Yorum: Teşekkür ederiz Nalan Hanım.


İsim: SELİM AMCAN
Zaman: 07.02.2008 17:44:38
Mesaj: Merhaba güzelim hoş geldin dünyaya aramıza umarım hayatında senin kadar tatlı ve güzel geçer allah sana ve ailene sağlık ve mutluluk versin (bana da nasip etsin senin gibi bir şeker kız)
Yorum: Teşeküy edeyim Selim Amja. Umayım cok uzun süymeden bana biy arkadaş gelir...


İsim: teyzen :)
Zaman: 08.02.2008 15:23:31
Mesaj: Canım canım canım deniz'im,ama ben seni her gün özlüyorum.İşimi gücümü yapamıyorum seni düşünmekten :)Çok tatlısın sen.Seni çooooook seviyorum kuzucum..
Yorum: Ben de seni cokk seviyom teyzoş...


İsim: Doğan KIZILOĞLU
Zaman: 08.02.2008 19:48:08
Mesaj: Son resimlerini ve yeni haberlerini gördük. Çok mutlu olduk. Adım adım büyüdüğünü izliyoruz. Çok şirin ve güzel bir kız olacağını düşünüyoruz. Herşey gönlünce olsun. Öpüldün.
Yorum: Evet eniştecim elimizden geldiği kadarıyla Deniz in büyümesini herkesle paylaşmaya çalışıyoruz. Deniz de sizleri öpüyor...


İsim: arzu
Zaman: 25.02.2008 10:15:33
Mesaj: şansın bol , yolun açık olsun deniz bebek.Hayata hoşgeldin!!!!Aynı kızım Beste gibi....
Yorum: Tesekkür ederim Arzu Teyze.Dileklerin annemin ninnisi gibi. Beste bebek de hoş gelmiş, mutluluklar getirmiş...


İsim: sultan süleyman boran
Zaman: 08.03.2008 20:48:50
Mesaj: kız denizim ilk kadınlar günün kutlu olsun seni çok öpüyorum nursema sizide öpüyorum
Yorum: Biz de sizleri öpüyoruz.


İsim: Recai YALÇIN
Zaman: 07.04.2008 06:36:51
Mesaj: Hoşgeldin Deniz bebek.Allah seni anne ve babna bağışlasın...
Yorum: Teşeküy edeyim Recai amja.


İsim: gönül teyze
Zaman: 07.04.2008 07:50:18
Mesaj: Selam deniz. Seni uzun bi aradan sonra görünce gözlerime inanamadım. Ne kadar da büyümüş, serpilmişsin, genç kız olmuşsun yaw:)Ve daha bi güzelleşmişsin. Hele gülüşüne bayıldım. Mis kokulu bebek seni hiç görmedim ama çok özlüyorum. Anan ve baban olacak o hayırsızlara selamlarımı ilet ama yarım ağızla. Gıdışından ve topuklarından öptüm seni BALKIZ.
Yorum: Selamlarını ilettim Göyüy Teyje.Ama benim küselley küseli,melek,tatlı,şirin annecim benlen o kaday çok meşkulki kişmeyi ayayamıyoy...ama şen ayayşan eyey Göyüy Teyje, o küsel inşan çok memnun oluy... babiçkom da çok çayışıyo,anneme ve bana bakmak için napsın...


İsim: Özgen Halan :)
Zaman: 11.04.2008 12:18:08
Mesaj: merhaba denizcim hoşgeldin aramıza.. yaşamın boyunca allah sana sağlık sıhhat hep güzellikler nasip etsin. melekler yanından hiç eksik olmasın. allah anneni ve babanı başından hiç eksik etmesin.. bu arada meleklere söyledim senin gibi bi tanede bana getirecekler :) kocaman öptüm derin gözlerinden.. sevgiyle yaşa..
Yorum: Merhaba Özgen. İyi niyetlerin için teşekkür ederiz.


İsim: ATİLLA GÜCÜK
Zaman: 20.04.2008 11:40:15
Mesaj: KÜÇÜK PRENSES ÇOK GÜZEL VE SEVİMLİ ALLAH ANALI BABALI SAĞLIK İÇİNDE GELİNLE ETMEYİ NASİP ETSİN İSTANBULDAN SEVGİLER
Yorum: Sevgili Atilla.Merhaba. Çok teşekkür ederim Deniz adına.Ellerinden öpüyor...


İsim: Emel KALINKILIÇ ÇEŞİTLİ
Zaman: 02.05.2008 11:07:51
Mesaj: Kızım sen ne güzelsin böylee! maşallah sana. büyüdükçe daha da güzelleşiyorsun. hayatın da sen büyüdükçe güzelleşsin bebeğim. kucaklandın!
Yorum: cok cok teşekkür ederim Emel Teyze :-)


İsim: Betül Teyze
Zaman: 10.05.2008 15:36:05
Mesaj: Ah tatlım benim ne güzel gözlerin var senin öyle! İnşallah bir gün seni yakından görüp kucaklama fırsatımız olur. çok öpüyorum seni küçüğüm.. görüşmek dileğiyle... :-)
Yorum: Teşekkür ederim Betül Teyze...


İsim: PINAR
Zaman: 14.05.2008 19:26:38
Mesaj: merhaba denizcimm ben pınar ablan teyzen olacak yaştayım ama sen abla dersen sevinirim;)çok ama çok güzel bir bebeksin seni görmeye geldiğimde gözlerimi alamadım güzelliğinden.hayattaki bütün güzellikler seninle olsun tatlı bebek..büyüyüncede tam bir izmir güzeli olacaksın
Yorum: Teşekkür ederim Pınar Teyze, pardon Pınar Abla :-)))


İsim: OSMAN KIZILOĞLU
Zaman: 01.06.2008 21:09:24
Mesaj: Selam Deniz,iyi ki doğdun iyi ki varsın,sana annen ve babanla beraber nice mutlu yıllar diliyorum.
Yorum: Hep beraber Osman Amca.Beni görmeye bekliyorum seni müsait olunca...


İsim: sultan
Zaman: 02.06.2008 00:35:48
Mesaj: DENİZİM SAAT GECENİN 3Ü BEN SENİN SİTENİ GEZİYORUM SENİ ÖZLEDİM EN KISA ZAMANDA ANTALYA YA BEKLİYORUM UÇ UÇ MAVİ BONCUĞUM UÇTA GEL
Yorum: inşallah Sultan Yengecim. Ellerinizden ve yanaklarınızdan çok çok öpüyorum.


İsim: CENGİZ AYAN
Zaman: 14.07.2008 08:07:11
Mesaj: bebişim çok tatlı olmuşsun...çok büyümüşsün..çok asilsin...allah nazarlardan saklasın seni...
Yorum: Teşekkür ederim, Cengiz Amca.


İsim: Ösgüll teysenn :)
Zaman: 16.09.2008 15:00:21
Mesaj: Denizimm sen ne güsel bir bebeksin böylee...Gelişinle eminim herkese çok güsel mutluluklar getirdin..Hoşgeldin dünyaya...Dilerim benimde ve gonca teysenin de senin gibi çok çok güsel bir bebekimis olur :) bu arada annene de teşekkür etmeden geçmemek lasım.Nursema ablacım çok güsel bir bebek dünyaya getirmişsin..ALLAH ona uzun ve mutlu bir ömür nasip etsin inşallahh..Alanyaya gelmek istersen gonca teysene söylemen yeterli ya da aguuu desen de o anlar zaten getirir seni :)) çok öpüyorummm
Yorum: güsel sarı melek teyze ösküll teyze... Biz de sana mutluluklar dielrizzz. Umarım senin de teyzemin de çok güzel bebişleri olur...seni çok çok öpüyorum. annem de öpüyooo... babam da çok tebrik ediyooo...


İsim: köylü aristokrat ışıl (annen bir türlü karar veremedi)
Zaman: 03.10.2008 14:35:28
Mesaj: Denizcim
güzelliğine, şirinliğine, sevimliliğine denecek tek şey allah hepimize senin gibi bir kız nasip etsin. doğmadan ismine web sitesi tasarlanan daha konuşmayı öğrenmeden mailleşmeye başlayan tek kişisindir sanırım. Babacın hakkında yorum yapamıyorum ama anneciğinin sana verdiği değeri, sana duyduğu sevgiyi an be an gözlemliyoruz. Çok şanslı biri olduğun hatırlatmak istedim. Tabi senin onlara verdiğin mutluluğun, yaşama sevincinin yanında lafı edilemez. İyi ki geldin, mutluluklarına mutluluk kattın, yaşamlarını renklendirdin..
Seninle ilk tanıştığımızda bana pas vermemiş olsan da bundan böyle tanışmak, oynamak, eğlenmek için çok fırsatımız olur değil mi annesii?
Sen akıllı kızsın kendine iyi bakarsın, tabi anne babaya da göz kulak ol tamam mı.
Görüşürüz:) bye:)
Yorum: Teşekküy edeyim ışıkl abla.. teyze... ne kadar güzel şeyler yazmışsın...çok ayistokyatça..:-) seni ilk gördüğümde pas veymemiş olsam bile seni hafıjama kaydettim...

Göy bak ilk kayşılaşmamıjda kocaman gülümsüycem ben sana.... biz oyunlar oynarken annem de kek yapay bize.... tabii anneme çok sataşmaşsan... :-)
galiba biyaz seviyomuşşun sen kekleri :-)

Öpüyoyum çok...ışıkl teyje...Deniz BALYEMEZ

umarım istediğin gibi olur her şey hayatın boyunca...Balyemez Ailesi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder